انسان مجهولی است که تا حل نشو د هیچ اندیشه ای رشد نخواهد کرد.(حجت الاسلام نیازی)
درباره وبلاگ


پایگاه اطلاع رسانی انسان ادامه دارد زیر نظر حجت الاسلام ابوسعید نیازی هشترودی با همکاری جمعی از نیروهای فکری حوزوی و دانشگاهی با ماهیت مهندسی فکر در فضای مجازی اعلام موجودیت می نماید. التماس دعا
آخرین مطالب
نويسندگان

 

محصولات طبیعی و گیاهان دارویی

اقلام ارگانیک غذایی 

عرقیات سنتی 

انواع ادوی جات (آسیاب شده دستی و کاملا خالص)

انواع روغن های درمانی و خوراکی

انواع دم نوش ها برای تمامی مزاج ها 

مواد بهداشتی و آرایشی (انواع کرم های دست ساز طبی )

و....

تحت اشراف حجت الاسلام و المسلمین استاد نیازی 

طرف قرار داد با اداره پست ایران (ارسال به تمام نقاط کشور) 

  از محصولات ما دیدن بفرمایید

صفحه رسمی سفارش و خرید کالاها 

http://ebazar.post.ir/shops/5904?ps=27&si=5904&sb=1&sd=2&pn=1

صفحات رسمی ما در اپلکیشن های تلگرام ، اینیستاگرام ، ایتا و سروش

@tebbezendezi 

 

محصولات طبیعی و گیاهان دارویی

اقلام ارگانیک غذایی 

عرقیات سنتی 

انواع ادوی جات (آسیاب شده دستی و کاملا خالص)

انواع روغن های درمانی و خوراکی

انواع دم نوش ها برای تمامی مزاج ها 

مواد بهداشتی و آرایشی (انواع کرم های دست ساز طبی )

و....

تحت اشراف حجت الاسلام و المسلمین استاد نیازی 

طرف قرار داد با اداره پست ایران (ارسال به تمام نقاط کشور) 

  از محصولات ما دیدن بفرمایید

صفحه رسمی سفارش و خرید کالاها 

http://ebazar.post.ir/shops/5904?ps=27&si=5904&sb=1&sd=2&pn=1

صفحات رسمی ما در اپلکیشن های تلگرام ، اینیستاگرام ، ایتا و سروش

@tebbezendezi 

 

یک شنبه 17 دی 1392برچسب:اشکالات مسیحیت /نقد, :: 1:40 قبل از ظهر :: نويسنده : انسان

 

اشکالات مسیحیت

اشکال اول

مسیحیان طبق آیه 17 باب 5 انجیل متی باید از تورات تبعیت کنند چرا که در آنجا آمده است :

عیسی فرمود : گمان مبرید که آمده ام تا تورات یا صحف انبیاء را باطل نمایم بلکه آمده ام تمام کنم زیرا هر آینه به شما میگویم تا آسمان و زمین زائل نشود ، همزه یا نقطه ای از تورات زائل نخواهد شد تا همه تورات واقع شود .

این آیه از انجیل متی ثابت میکند که عیسی علیه السلام تمام کننده تورات بوده و باید مسیحیان هم به تمام آیات آن عمل کنند . بنا بر این ، دو اشکال به مسیحیان وارد است که به آنها میگوئییم :

چرا گوشت خوک میخورید ؟؟؟ در تورات در آیه 7 باب 11 سفر لاویان مگر

گوشت خوک را نوعی سمّ معرفی نکرده و سخن از نجاست آن بمیان نیاورده است ؟؟پس چرا گوشت خوک میخورید

چرا شراب میخورید ؟؟؟ در حبقوق باب 2 ایه 5 مگر شراب را فریبنده معرفی نکرده واستعمال آن را باعث خرابی آرامش و ایجاد غرور در آدمی معرفی نکرده است ؟؟ پس چرا شراب میخورید ؟



ادامه مطلب ...
یک شنبه 26 دی 1392برچسب:معرفی کتاب / در موضوعات مختلف, :: 1:37 قبل از ظهر :: نويسنده : انسان
نويسنده  نام كتاب

 

افلاطون ضيافت برگردان محمد علي فروغي ؛ چاپ دوم؛ تهران: انتشارات جامي، 1386.
ماكسول، جان 17 اصل كار تيمي برگردان مهدي قراچه داغي؛ چاپ سوم؛ تهران: انتشارات تهران، 1386.
نيچه، فريدريش حكمت شادان برگردان جمال آل احمد، سعيد كامران، حامد فولادوند؛ چاپ چهارم؛ تهران: انتشارات جامي،1385.
نيچه، فريدريش فراسوي نيك و بد: درآمدي بر فلسفه آينده برگردان سعيد فيروزآبادي؛ چاپ نخست؛ تهران: انتشارات جامي، 1387.
ماكسول، جان صفت هاي بايسته يك رهبر برگردان عزيز كياوند؛ چاپ پنجم؛ تهران: انتشارات فرا، 1384.
ماكسول، جان رهبري برگردان فضل ا.. اميني؛ چاپ  دوم؛ تهران: انتشارات فرا، 1383.
تريسي، برايان راهكار برتر برگردان مهدي قراچه داغي، چاپ نخست؛ تهران: انتشارات آسيم، 1386.
اوشو شورشي برگردان عبدالعلي براتي،چاپ دوم؛ تهران:انتشارات نسيم دانش،1383.
سنت اگزوپري، آنتوان دو شازده كوچولو برگردان احمد شاملو، چاپ سيزدهم؛ تهران: انتشارات نگاه، 1387.
ماكسول، جان مديريت نگرش برگردان فضل ا... اميني، چاپ سوم؛ تهران: انتشارات فرا، 1384.
كارنگي، ديل آيين زندگي برگردان هانيه حق نبي مطلق، چاپ سوم؛ تهران: انتشارات سلسله مهر،1387.
راسل، برتراند عرفان و منطق برگردان نجف دريابندري،چاپ چهارم؛ تهران: انتشارات ناهيد، 1386.
سارتر، ژان پل اگزيستانسياليسم و اصالت بشر برگردان مصطفي رحيمي، چاپ دوازدهم؛ تهران: انتشارات ديبا، 1386.
گارسيا ماركز، گابريل يادداشتهاي روزهاي تنهايي برگردان محمد رضا راه ور؛ چاپ سوم؛ تهران: انتشارات آريابان، 1387.
كوندرا، ميلان بار هستي برگردان پرويز همايون پور؛ چاپ هجدهم؛ تهران: نشر قطره، 1386.
ماكسول، جان قوانين طلايي كار تيمي برگردان داود نعمت الهي؛ چاپ نخست؛ تهران: نشر معيار علم، 1387.
فرويد، زيگموند تمدن و ملالت هاي آن برگردان محمد مبشري؛ چاپ سوم؛ تهران: نشر ماهي، 1385.
باخ، ريچارد جاناتان، مرغ دريايي برگردان لادن جهانسوز؛ چاپ سيزدهم؛ تهران: انتشارات بهجت، 1387.
رابينز، آنتوني به سوي كاميابي 1 برگردان مهدي مجرد زاده كرماني؛ چاپ سي و پنجم؛ تهران: موسسه فرهنگي راه بين، 1387.
ويتمن، والت گزيده اشعار برگردان سيروس پرهام؛ چاپ سوم؛ تهران: مرواريد، 1383.
نيچه، فريدريش آواره و سايه اش برگردان علي عبداللهي؛ چاپ دوم؛ تهران: نشر مركز 1384.
ارسطو بوطيقا برگردان هلن اوليايي نيا؛ چاپ نخست؛ اصفهان: نشر فردا 1386.
لانگ فلو، هنري گريده اشعار برگردان محمد علي اسلامي ندوشن؛ چاپ سوم؛ تهران: انتشارات مرواريد 1386.
كوندرا، ميلان هنر رمان برگردان پرويز همايون پور؛ چاپ هفتم؛ تهران: نشر قطره 1386.
نهرو، جواهر لعل نامه هاي پدري به دخترش برگردان محمود تفضلي؛ چاپ چهارم؛ تهران: انتشارات علمي و فرهنگي 1387.
پسوا، فرناندو كتاب دلواپسي برگردان جاهد جهانشاهي؛ چاپ نخست؛ تهران: انتشارات نگاه 1384.
نيچه، فريدريش چنين گفت زرتشت برگردان داريوش آشوري؛ چاپ بيست و هشتم؛ تهران: انتشارات آگاه 1387.
براتيگان، ريچارد دري لولا شده به فراموشي برگردان يگانه وصالي؛ چاپ نخست؛ تهران: نشر چشمه 1386.
نيوتن، اريك معني ريبايي برگردان پرويز مرزبان؛ چاپ ششم؛ تهران: انتشارات علمي و فرهنگي 1386.
كوئيلو، پائولو كيمياگر برگردان دلارا قهرمان؛ چاپ سي و يكم؛ نشر فرزان روز 1387.
وبستر، جين بابا لنگ دراز برگردان ميمنت دانا؛ چاپ نخست؛ تهران: صفي عليشاه 1385.
ديويس، توني اومانيسم برگردان عباس مخبر؛ چاپ سوم؛ تهران: نشر مركز 1378.
تواين، مارك شاهزاده و گدا برگردان محمد قاضي؛ چاپ سيزدهم؛ تهران: اميركبير 1386.
نيچه، فردريش اكنون ميان دو هيچ برگردان علي عبدالهي؛ چاپ سوم؛ تهران: جامي 1387.
موروآ، آندره هنر خوب زندگي كردن برگردان بيدار؛ چاپ نخست؛ تهران: جامي 1387.
هايدگر، مارتين مفهوم زمان برگردان علي عبداللهي؛ چاپ سوم؛ تهران: نشر مركز 1386.
جانسون، اسپنسر هديه برگردان نسرين بنايي؛ چاپ پنجم؛ تهران: نشر دات 1384.
جانسون، اسپنسر بله يا خير برگردان پروين قائمي؛ چاپ دوم؛ تهران: نشر معيار علم 1385.
باخ، ريچارد پندار برگردان لادن جهانسوز؛ چاپ پنجم؛ تهران: انتشارات بهجت 1385.
كارتر- اسكات، شري اگر زندگي بازي است، اين قوانينش است برگردان مريم بيات؛ چاپ پنجم؛ تهران: نشر البرز 1387.
ريكلان، ديويد راه‌هاي نو از استادان بزرگ براي زندگي - جلد دوم برگردان صادق خسرونژاد؛ چاپ نخست؛ تهران: نشر راشين 1387.
ريكلان، ديويد راه‌هاي نو از استادان بزرگ براي زندگي - جلد سوم برگردان صادق خسرونژاد؛ چاپ نخست؛ تهران: نشر راشين 1387.
اشتاين بك، جان ارنست تورتيافلت برگردان صفدر تقي‌زاده و محمدعلي صفريان؛ چاپ چهارم؛ تهران: انتشارات علمي و فرهنگي 1386.
ليندن فيلد، گيل پيروزي افكار موفق برگردان الهام مباركي‌زاده؛ چاپ نخست؛ تهران: انتشارات پل 1384.
زيگلار، زيگ پله پله تا اوج برگردان مهناز فاتحي؛ چاپ چهارم؛ تهران: انتشارات ققنوس 1386.
بوبن، كريستيان فروغ هستي برگردان ساسان تبسمي؛ چاپ نخست؛ تهران: نشر باغ نو 1382.
استر، پل كشور آخرين‌ها برگردان خجسته كيهان؛ چاپ چهارم؛ تهران: نشر افق 1386.
رابينز، آنتوني به سوي كاميابي 3 برگردان مهدي مجردزاده كرماني؛ چاپ بيستم؛ تهران: موسسه فرهنگي راه بين 1387.
مك ويليام، پيتر 162 درسي كه در مدرسه نياموختيم برگردان آزيتا عظيمي؛ چاپ نخست؛ تهران: انتشارات راستين 1385.
جبران، جبران خليل پيامبر برگردان حيدر شجاعي؛ چاپ نخست؛ تهران: انتشارات دادار 1388.
فينلي، گاي سرنوشت خود را رقم بزنيد برگردان نفيسه معتكف؛ چاپ دوم؛ تهران: نشر البرز 1386.
پيتاكا، تري و سوترا خرد بودا برگردان مهدي باقي و شيرين مختاريان؛ چاپ نخست؛ تهران: نشر پرسش 1386.
مورتي، كريشنا رهايي از دانستگي برگردان مرسده لساني؛ چاپ دوم؛ تهران: انتشارات بهنام 1384.
تمپلر، ريچارد راه و رسم زندگي بهتر برگردان عباس مخبر؛ چاپ دوم؛ تهران: انتشارات آهنگ ديگر 1387.
كوندرا، ميلان كتاب خنده و فراموشي برگردان فروغ پور ياوري؛ چاپ پنجم؛ تهران: انتشارات روشنگران و مطالعات زنان 1385.
كانفيلد، جك كودك درون و چراغ جادو برگردان هوشيار رزم آزما؛ چاپ دوم؛ تهران: انتشارات ليوسا 1388.
اسكاول شين، فلورانس چهار اثر از فلورانس اسكاول شين برگردان گيتي خوشدل؛ چاپ شصتم؛ تهران: انتشارات پيكان 1386.
افلاطون جمهور برگردان فؤاد روحاني؛ چاپ يازدهم؛ تهران: انتشارات علمي و فرهنگي 1386.
رابينز، آنتوني به پاخيزيد و زندگي با عشق را آغاز كنيد برگردان هادي ابراهيمي؛ چاپ دوم؛ تهران: انتشارات نسل نوانديش 1386.
چندلر، استيو با يكصد روش زندگي خود را متحول كنيد برگردان ناهيد كبيري؛ چاپ دوم؛ تهران: نشر ثالث 1388.
مازلو، آبراهام هارولد زندگي در اينجا و اكنون برگردان مهين ميلاني؛ چاپ دوم؛ تهران: انشارات فرا روان 1386.
سنت اگزوپري، آنتوان دو باد، شن، ستاره‌ها برگردان فتانه اسدي، ليلا حدادي؛ چاپ دوم؛ تهران: نشر دارينوس 1383.
كيم وو، چونگ سنگفرش هر خيابان از طلاست برگردان داود نعمت‌الهي؛ چاپ ششم؛ تهران: معيار علم 1386.
رآن، جيم پنج قطعه‌ي اصلي از پازل زندگي برگردان توحيد فريدوني، رامين درگاهي؛ چاپ دوم؛ تهران: ذهن‌آويز 1388.
بوسكاليا، لئو زاده براي عشق برگردان هوشيار انصاري‌فر؛ چاپ هشتم؛ تهران: نشرالبرز 1372.
بوبن، كريستيان ديوانه بازي برگردان پرويز شهدي؛ چاپ ششم؛ تهران: نشر چشمه 1382.
بوبن، كريستيان ابله محله برگردان دكتر مهوش قويمي؛ چاپ ششم؛ تهران: آشيان 1387.
بنيامين، والتر خيابان يك‌طرفه برگردان حميد فرازنده؛ چاپ سوم؛ تهران: نشر مركز 1387.
كروكشنك، جفري ال راه اپل برگردان ليلا آزادي؛ چاپ نخست؛ تهران: معيار انديشه 1387.
تواين، مارك خاطرات آدم و حوا برگردان حسن عليشيري؛ چاپ دوم؛ تهران: دارينوس 1384.
ايسواران، اكنات راه عشق

داستان تحول روحي ماهاتما گاندي

برگردان شهرام نقش تبريزي؛ چاپ هفتتم؛ تهران: انتشارات ققنوس 1388.
كنفيلد، جك مباني موفقيت برگردان گيتي شهيدي؛ چاپ چهارم؛ تهران: انشارات نسل نوانديش 1388.
داير، وين انديشه‌هاي ماندگار

تحليل افكار پيشوايان و فرزانگان عالم

برگردان محمد رضا آل ياسين؛ چاپ ششم؛ تهران: انتشارات هامون 1387.
كنفيلد، جك شاه كليد زندگي با قانون جذب برگردان داوود نعمت‌الهي؛ چاپ دوم؛ تهران: نشر معيار انديشه 1388.
باترا، پرومودا رمز و راز زندگي بهتر برگردان فاطمه نوري؛ چاپ نخست؛ تهران: انتشارات بهزاد 1387.

 



ادامه مطلب ...
یک شنبه 26 دی 1392برچسب:نقد افکار کارگردانان بزرگ سینما, :: 1:21 قبل از ظهر :: نويسنده : انسان
 
 
 نقد افکار کارگردانان بزرگ سینما
سرزمین مادری را عاشقانه بنگر

 

   تئودوروس آنجلوپلوس، کارگردان، نمایشنامه نویس، تهیه کننده، بازیگر، منتقد، نویسنده، حقوقدان و شاعر برجسته ی یونانی، همچنین همسر فوب اکونوموپلو، تهیه کننده ی سینما، در 1935، در آتن یونان چشم به هستی گشود . وی در جوانی پس از گذراندن دوره ی حقوق، ابتدا تحصیلات خود را در مدرسه ی فرانسوی سینما، " L’IDHEC"، و سپس در "ژان راک"، ادامه داد .

   پس از بازگشت به یونان، در روزنامه ی " آلاگی "، به عنوان یک منتقد سینمایی دست به کار شد ؛ که این روزنامه پس از چندی توسط حزب نظامی تعطیل گشت . در این اثنا وی نوشتن "داستان فورمینکس"، فیلمی بلند درباره ی یک گروه راک در سال 1965، را آغاز کرده بود، که هیچگاه پایان نیافت .

 



ادامه مطلب ...

 

دانلود تاليفات مرحوم استاد علی صفایی حائری - عین صاد

تاليفات مرحوم استاد علی صفایی حائری - عین صاد
اين كتاب ها به صورت فايلهای پي-دي-اف می باشد می باشند و درراستای
نشر دیدگاهها و تفکرات ناب ایشان، ‌و شناساندن بیشتر متفکر معاصری است که نظرات و دیدگاههایش بسیار قابل‌تامل و تفکر است. تمامی حقوق مادی این آثار متعلق به انتشارات‌لیلة‌القدرمی‌باشد.
1   بررسی
2   روابط متکامل زن و مردو جهان غرب
3     از وحدت تا جدایی
4   صراط
5    تقیه
6   رشد
7   هرمنوتیک
8   تومی‌آیی
9   ذهنیت‌و زاویه دید
10   روش نقد: نقد روش‌ها و مکتب‌ها
11   روش نقد: نقدمکتب‌ها-آرمان‌ها: آزادی
12   روش نقد: نقدمکتب‌ها-آرمان‌ آگاهی و عرفان
13   روش نقد: نقدمکتب‌ها-آرمان‌ تکامل-مارکسیسم
14   روش نقد: نقدمکتب‌ها-آرمان‌ تکامل- اگزیستانسیالیسم
15   پاسخ به پیام نهضت آزادی
16   و با او، با نگاه، فریاد می‌کردیم…
17   درآمدی بر علم اصول
18   نامه های بلوغ
19   روش برداشت از قرآن
20   فقر
21   بشنو از نى
22   غدير 

كتاب هايی كه با مشخص گرديده‏اند در كتابخانه به صورت اچ-تي-ام-ال موجود ميباشند . كتاب های جديد با مشخص گرديده‏اند .


سايت رسمي
استاد علي صفايي حائري (ره)‌- عين صاد

چهار شنبه 13 آذر 1392برچسب:مدرنیته و مدرنیسم, :: 1:32 قبل از ظهر :: نويسنده : انسان
مدرنیته و مدرنیسم
پدید آورنده : اکبر اسد علیزاده ،

واژه مدرن ذزححرذ ، از ریشه لاتین «رحرذ » به معنای نو، جدید، امروزی و کنونی است که در مقابل قدیم و کهن به کار می رود . این اصطلاح در اواخر قرن 15 ولو به طور پراکنده مقارن با دوره رنسانس (عصر نوزایی) مطرح گشت و در مرحله بعدی، در قرن 16 و 17 وارد عرصه منازعات روشنفکری اروپای غربی شد .

 

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...

امام خميني(ره) و نقد نظريه جدايي قرآن، عرفان و برهان


نويسنده: احمد ضرابي

شيوه نوشتاري اين مقاله، بناگذاري بر نقل عين فرمايشات حضرت امام خميني(ره) بدون تحليل و تفسير است تا نسبت نارواي «تفكيكي بودن» آن بزرگوار به شهادت نص و صراحت جملات و كلمات ايشان بدون نياز به شرح و توضيح بر همگان معلوم گردد.
    اگرچه نويسنده بر اين باور است كه افكار و انديشه هاي فلسفي و عرفاني امام در ساليان پردرخشش زندگاني آن حضرت در حوزه هاي علميه و كرسي درس فلسفه و تفسير عرفاني ايشان از «سوره مباركه حمد» و آثار برجسته اي چون «مصباح الهدايه» براي اهل علم و سخنراني هاي عرفاني ايشان و تصريح بر عرفان «ابن عربي» براي معرفي معنويت اسلام در خطاب به گورباچف براي عامه مردم جاي ترديد باقي نمي گذارد كه انديشه «جدايي قرآن از عرفان و برهان» وصله ناچسبي به ساحت قدسي آن عارف والامقام است؛ اما علي رغم اين وضوح، پاسخ كساني كه شبهه در مقابل بداهت كرده اند، ارائه عين گفتار ايشان در بازگو نمودن حقايق است. از اين نظر، نويسنده بنابر كم گويي و اكتفا به متن سخنان حضرت امام دارد. اميد آنكه در دفاع از ساحت قدسي ايشان كه دفاع از حريم اسلام و معارف ناب اسلام عزيز است موثر افتد و مقبول درگاه الهي واقع گردد. اينك مطلب را با هم از نظر مي گذرانيم:
    
    بقیه در ادامه مطلب   



ادامه مطلب ...

بازشناسی مبانی فکری انجمن حجتیه

متاسفانه در ماههای اخیر جریاناتی با تفکر انجمن حجتیه در کشور رونق گرفته و عده ای بی سواد و غافل را به نام دین و امام زمان ارواحنا فداه  دور خود جمع نموده اند. گرچه این عده مدعی اند که هیچ نسبتی با انجمن حجتیه ندارند لیکن کمی آشنایی با انجمن حجتیه می تواند ماهیت این جریانات را روشن نماید. بدین منظور مقاله مبسوط زیر که سه سال پیش نگاشته شده و در تعدادی پایگاههای اینترنتی منتشر گردید را مجددا منعکس می نماییم.

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...
شنبه 10 مهر 1391برچسب:تحول علوم انسانی, :: 10:28 بعد از ظهر :: نويسنده : انسان

 

پس از گذشت ۳۰ سال از انقلاب آیا توانستهایم بحث «تحول علوم انسانی» را به گفتمان غالب فضای علمی کشور تبدیل کنیم؟
نه؛ به نظرم خوشبینی زیادی لازم است برای اینکه بگوییم توانستهایم این امر را محقق کنیم. اگر دو شاهبال علمی جامعه، یعنی حوزه و دانشگاه را در نظر بگیریم قدری وضعیت روشنتر خواهد شد. آیا واقعاً اکثریت قاطع عالمان دانشگاهی چنین موضعی دارند؟ آیا قاطبه عالمان حوزوی بر چنین موضعی اتفاق دارند؟ متأسفانه تردیدی ندارم که اقلیتی بسیار کوچک از عالمان حوزوی و دانشگاهی بر این موضع هستند. عموم عالمان دانشگاهی و حوزوی یا با صورت مسئله مواجه نشده اند و یا مسئله، بنیاناً برایشان موضوعیت ندارد.

 



ادامه مطلب ...
سه شنبه 28 شهريور 1391برچسب:انسانم آرزوست, :: 2:40 بعد از ظهر :: نويسنده : انسان
سه شنبه 2 مهر 1391برچسب:نقد علم بومی!, :: 10:4 بعد از ظهر :: نويسنده : انسان

نقد علم بومی!

در سطح تئوریک یکی از بنیادی ترین مسائل کشور در طرز تلقی ای ااست که از "علم بومی" و به طور کلی از بومی شدن و بومی بودن وجود دارد. معتقدم اگر اتفاقی در این مساله بنیادی  رخ دهد یا یک راهکار کلان نظری حاصل شود سایر مسائل و خرده مشکل ها در اطراف این مساله محوری دور خواهد زد و آن گاه مشکلی در سایر حوزه ها نخواهیم داشت. استاد ملکیان در سایت نیلوفر در ذیل " مفهوم علم بومی خطاست" سخنرانی کرده است. تفصیل مطلب را در آنجا مطالعه کنید. ایشان از دو جنبه نظری( معرفت شناختی صرف) و عملی( اخلاقی) سخن گفته است. و ازسه مفهوم " موضوع گزینی"٬( مساله خاصی برای حل یا برای رفع مشکل عملی خاصی گزینش می شود) "فراورده درآیی"( مرحله در آمدن به فرایند علم و مشغول شدن مطالعه و تحقیق علمی شدن. مرحله که ما از جنبه ناظر بیرون می آییم و به جنبه عامل در می آییم) و "فرآورده بینی"( یعنی فراورده مطالعات و تحقیقات مورد توجه قرار می گیرد و فراورده محصول فرایندی است که دانشمندان بر آن فعال بوده اند) استفاده می کند تا نشان دهد که علم به معنای نوعی دیسیپلین و روش و نه ساینس هیچ کدام از این سه قسم قابل دفاع نیست.

 



ادامه مطلب ...
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد


<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 510
بازدید کل : 19356
تعداد مطالب : 132
تعداد نظرات : 53
تعداد آنلاین : 1

بخش مشاوره انسان ادامه دارد